Commissies

Activiteitencommissie

Vevanos vervult een actieve rol binnen het onderwijs aan de Universiteit Utrecht. Onze vereniging verzorgt verdiepende activiteiten, die aansluiten bij de colleges van verschillende notariële bachelor- en mastervakken. Door de Activiteitencommissie worden gedurende het jaar een aantal sociale en inhoudelijke activiteiten georganiseerd.

De Activiteitencommissie 2023-2024 bestaat uit de volgende leden:

• Marit Spies
  • Gerlinda Van Mourik
  • Tim Spiljard
  • Sophie Hulstein
Foto_2_-_Activiteitencommissie_-_site.JPG

Almanakcommissie

Ieder jaar wordt de Almanak, het jaarboek van de vereniging, door de Almanakcommissie met zorg samengesteld met steeds een verschillend thema. Alle leuke en leerzame activiteiten van het voorgaande verenigingsjaar van Vevanos worden gebundeld in dit boekwerk. Al bladerend kijk je terug op alle mooie herinneringen. Ook wanneer je jaren later de Almanak ergens tussen een stapel stoffige boeken vindt, zal je bij het bekijken van de foto’s met een glimlach terugkijken op de gezellige tijd die je bij Vevanos hebt beleefd!

De Almanakcommissie 2023-2024 bestaat uit de volgende leden:

• Krista Schouten
  • Sofie van der Heijden
Almanakcommissie_-_Foto_2.JPG

Alumnicommissie

De Alumnicommissie zorgt ervoor dat het alumnibestand up-to-date wordt en blijft. Daarnaast organiseert de commissie dit jaar één activiteit waar alle alumni welkom zijn.

De Alumnicommissie 2023-2024 bestaat uit de volgende leden:

• Anna Kramer
  • Isa Reijgersberg
  • Sjanieke Van Driel
Alumnicommissie_23-34.JPG

Kascommissie

Alle geldstromen worden binnen Vevanos nauwlettend in de gaten gehouden door, onder meer, onze Kascommissie. Deze commissie is samengesteld uit oud-thésauriers.

De Kascommissie 2023-2024 bestaat uit de volgende leden:

• Lotje Merks
  • Quiryn van Kroonenburg
  • Rebecca de Paus

LNSH-Commissie

Het hockeytoernooi is een van de vier landelijke activiteiten die samen met onze zusterverenigingen wordt georganiseerd en dit jaar zal het plaatsvinden in Utrecht. De LNSH-Commissie zal dit prachtige evenement neerzetten!

De LNSH-Commissie 2023-2024 bestaat uit de volgende leden:

• Lotte Koops
  • Rafi Salhi
  • Sophie van Heumen
  • Noa Visscher
  • Marit Spies
Foto_-_LNSH-commissie.JPG

Promocommissie

De Promocommissie zorgt voor de werving van nieuwe leden en de bevordering van de naamsbekendheid van Vevanos. Dit doen zij onder andere door hoorcolleges te bezoeken, flyers uit te delen en notariële studenten aan te spreken en te enthousiasmeren. Een onmisbare commissie binnen de vereniging.

De Promocommisie 2023-2024 bestaat uit de volgende leden:

• Sophie Padmos
  • Rick Vereijken
  • Amir Trabelsi
Promocommissie_23-24.JPG

Reiscommissie

De Reiscommissie organiseert de jaarlijkse befaamde studiereis voor de leden van Vevanos. In april reizen de leden af naar een land of stad om daar te genieten van de cultuur en natuur en te leren van de juridische praktijk en het notariaat in het buitenland.

De Reiscommissie 2023-2024 bestaat uit de volgende leden:

• Anna Kramer
  • Marloes Jeuster
  • Furkan Kekil
Reiscommissie_-_Foto.JPG

Symposiumcommissie

De Symposiumcommissie draagt zorg voor het jaarlijkse Symposium van Vevanos. Aan het Symposium nemen ongeveer 150 (kandidaat-)notarissen en notariële studenten deel. De dag zal bestaan uit een plenair gedeelte, een lunch en zal worden afgesloten met enkele workshops. Uiteraard zal de dag worden afgesloten met een borrel. Kortom: een interessante en uiterst leerzame dag!

De Symposiumcommissie 2023-2024 bestaat uit de volgende leden:

• Eme Jansen
  • Sophie Padmos
  • Sofie van der Heijden
  • Tos Hartman
Symposiumcommissie_-_Foto.JPG

Vevanotescommissie

Door de Vevanotescommissie wordt vier keer per jaar het ledenblad, de Vevanotes, uitgebracht. De Vevanotes staat vol met leuke artikelen, interviews en de laatste verenigingsactiviteiten. Daarnaast heeft de Vevanotescommissie ook nog haar eigen podcast. Daar gaan zij in gesprek met kantoorgenoten of hoogleraren!

De Vevanotescommissie 2023-2024 bestaat uit de volgende leden:

• Amber Aerts
  • Büsra Kulaksiz