Het 91e bestuur der Vevanos

Teun Uijlen vervult de rol van President der Vevanos. Hij houdt zich bezig met de algemene gang van zaken binnen de vereniging en is verantwoordelijk voor het contact met de Universiteit Utrecht.

Teun.jpg

Cristina de Leeuw Romero vervult de functie Schrijver I en onderhoudt daarmee het ledencontact. Tevens houdt zij zich bezig met de sociale media waar Vevanos actief is, waaronder deze website.

Cristina.jpg

Renske de Bruin vervult de functie Thésaurier. Het beheer van de schatkist van Vevanos ligt in handen van Renske. Als verantwoordelijke voor alle in- en uitgaven houdt zij de geldstromen van Vevanos goed in de gaten.​

Renske.jpg

Douwe Jacobs vervult de rol van Vice-President der Vevanos. Als Vice-President is Douwe verantwoordelijk voor het contact met alle partners van Vevanos. Daarnaast richt hij zich op de acquisitie.

Douwe.JPG

Hana Mahmoud vervult de functie van Schrijver II. Hana is evenals de Vice-president verantwoordelijk voor het contact met de partners van Vevanos. Daarnaast richt zij zich op de acquisitie.

Hana.jpg