Het 92e bestuur der Vevanos

Anna Kramer vervult de rol van President der Vevanos. Zij houdt zich bezig met de algemene gang van zaken binnen de vereniging en is verantwoordelijk voor het contact met de Universiteit Utrecht.

Sofie van der Heijden vervult de functie Schrijver I en onderhoudt daarmee het ledencontact. Tevens houdt zij zich bezig met de sociale media waar Vevanos actief is, waaronder deze website.

Marloes Jeuster vervult de functie Thésaurier. Het beheer van de schatkist van Vevanos ligt in handen van Marloes. Als verantwoordelijke voor alle in- en uitgaven houdt zij de geldstromen van Vevanos goed in de gaten.​

Marit Spies vervult de rol van Vice-President der Vevanos. Als Vice-President is Marit verantwoordelijk voor het contact met alle partners van Vevanos. Daarnaast richt zij zich op de acquisitie.

Michèle Blok vervult de functie van Schrijver II. Zij is evenals de Vice-president verantwoordelijk voor het contact met de partners van Vevanos. Daarnaast richt zij zich op de acquisitie.